Een ongeluk zit in een klein hoekje, dat weet iedereen. Wat niet iedereen weet is hoe je moet handelen bij schade. Hieronder vindt een korte uitleg over ons support proces.

De receptionist(e) neemt alle benodigde informatie met u door, zoals uw NAW-gegevens, voertuiggegevens en schadegegevens. Tevens wordt een kopie van uw kentekenbewijs en groene kaart gemaakt. Eventueel wordt het schadeformulier samen met u ingevuld.

Daarna melden wij de schade aan uw verzekeringsmaatschappij en regelen wij indien nodig een expert. Er wordt een afspraak met u gemaakt voor het uitvoeren van de reparatie. Indien het een verzekeringsschade betreft, kunt u gebruik maken van vervangend vervoer. Ook nemen wij t.a.v. de verzekeringsmaatschappij de financiële afhandeling van u over. U dient hiervoor alleen een akte van sessie te ondertekenen.

Bekijk de video om te kijken hoe het schadeproces verloopt. 

U moet Adobe Flash installeren om deze inhoud weer te geven.